- Man blir lurad

Alltså man blir ju lurad av det här vädret. Imorse när jag gick till skolan var det helt grått på himlen och spöregn så jag tog på mig jeans och långärmat, men då är det minsann 30 grader ute så jag har svettats som en gris hela dagen.

Efter skolan tog jag bussen direkt till Broadway och betalade hyran. Så tänkte jag laga kött och bea till middag idag. Vi bor precis bredvid en köttmarknad så jag stod på affären idag och funderade på om man skulle chansa på att man hittade nåt gott på köttmarknaden eller om man bara skulle ta nåt rat på affären men  jag bestämde mig för marknaden. Så när jag hade gått hela vägen hem så såg jag att det var en brandbil utanför och all personal stod där också. Just min tur liksom, bara för att jag bestämde mig för att handla där så brinner det upp. 

Men som tur var så var det nog inget allvarligt för jag gick nyss ut och köpte kött så allt var som vanligt igen.

Nu ska jag städa detta bombnedslag till rum vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0