- Kanske Ray-ban?

Jag såg precis Big Brother och det verkar inte alls bra. Jag stör mig på ungefär 80% av deltagarna men jag känner ändå att jag kommer följa varje avsnitt. Kanske mest för att se hur många som hockar med transan. 

För övrigt så gör jag inte mycket. Har precis pysslat på med förslag till det där skyltfönstret som vi ska designa. Jag har inte bestämt mig helt men jag tror att jag ska ta Ray-ban som min produkt. Gjorde en liten skiss i PS på hur jag tänker mig att det ska se ut.



Vet inte om det syns vad det är. Men det är i alla fall högar med solglasögon och sen ett par röda Ray-ban wayfarer. Det ska symbolisera att Ray-bans sticker ut från mängden.
Ska visa för läraren imorgon och se vad hon tycker. Sen ska man ju bygga modellen också så det kan ju bli rätt drygt att göra tusentals solglasögon.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Coolt!

2011-02-21 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0