- Jobbig känsla

Alltså har ni typ bitit på en sked nån gång och råkat bita lite snett? Det är ju en jädrit oskön känsla faktiskt. En sked är ju väldigt hård.

I julas när vi gjorde knäck så hade jag en sked med smet som jag skulle äta, men jag pysslade på med annat ett tag så smeten hann stelna rätt bra. Tillsist fick jag försöka bita av det istället men då bet jag snett och jag tror till och med att en mikroskopisk bit av tanden gick av. 

Detta tänkte jag på imorse och har inte kunnat sluta tänka på sen dess. Blir så irriterad. Nu har jag asont i tänderna bara för det.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kanske ska boka en tandläkartid när du ska hem till Sverige :)

2011-02-10 @ 12:20:33
Postat av: Ingela

En gång bet jag sönder en tand när jag tuggade tuggummi, hela tuggummit knastrade innan jag fattade vad som hänt

2011-02-10 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0