- Italiensk restaurang

Idag sa Mattias upp sig från jobbet (mer om det sen) så han kom hem och åkte till Bondi med mig. Sen åkte vi hem och visade lägenheten för en kille som kanske ska ta över Gwens säng på måndag. Men imorgon kommer en finsk kille som skrev sms på svenska (?) så det blir ju lite spännande.

Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska dra iväg. Först blir det italiensk pizza på nån restaurang som skulle vara asbra enligt Nico och han är ju italienare så han borde veta. Sen ser vi var kvällen leder.



Gullig bild. Kul att jag hade varit i Turkiet i typ en vecka där och jag har varit i Australien i typ 5 månader nu och är inte ens i närheten av lika brun. Fast än att jag inte ens blev så brun i Turkiet det året. Livet suger.

Så vill jag bli smal igen också. Men det blir man ju av vin och pizza har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0