- Innehållsrikt

Hejsan allihopa. Jag vet inte om jag fick nån bränna idag men lite sol blev det i alla fall. Nu har jag precis duschat och sitter och väntar på skype för att prata med Lennart. 

Vi gick till affären för ett tag sedan för jag ville köpa såna där plastmuggar som man ser på tv jämt, ni vet såna där röda och blåa för jag bestämde mig för att vi skulle spela öl-pingis ikväll. Det verkar ju roligt. Men man får bara ha lite öl i glasen med tanke på hur pricksäker jag är. Men i alla fall så hittade jag inga sådana glas, man tycker ju att det borde finnas här ändå. Vi har faktiskt sett såna till och med. Letandet fortsätter.

Resan till affären var innehållsrik. Vi såg typ 6 aspackade och vingliga fullvuxna män (alla var inte ens i samma gäng), typ 20 cowboys och en kille i rosa kroppsstrumpa. Och då var klockan bara 19.00 ännu. Snacka om att det finns förhoppningar om en lyckad kväll.

Ikväll är det förresten rommie-night igen. Ännu en sådan kväll fast med andra roomies. Vi byter ju lägenhetskompisar lika ofta som vi byter underkläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0