- Ingenting

Ja nu har jag faktiskt ingenting att säga. Jag gör ju ingenting på dagarna. Det har blivit så att jag och Nico sitter hemma framför datorn eller tvn medan Gwen och Mattias jobbar. Men till mitt försvar vill jag bara säga att jag hade tänkt att åka till stranden, men det var skitväder.

Nu är klockan snart 1 och jag borde sova, men som vanligt har jag vänt på dygnet. Låg vaken till 4 igår och tittade på Sex and the City. Men det är bra, då har jag mindre dag att döda när jag kliver upp typ 13.00 på dagarna. 

Trodde inte att jag skulle sakna skolan men det gör jag faktiskt.

Förresten vill jag bara rekommendera How to train your dragon (draktränaren) och framför allt Modern Family. Draktränaren var en mysig film som jag och Mattias precis kollade på och Modern Family är så sjukt roligt så det måste ni se om ni inte redan har gjort det. Visas/visades på tv4 tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ingela

har sett båda, underbara. Idag sa johan fixa era biljetter och jag har bokat kyrkan den 14/1-2012 frösö kyrka :) kram

2011-02-08 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0