- Gymmat

Åh jisses alltså. Idag följde jag och Mattias med Gwen till hennes gym och skulle testa på lite. Det är typ helt nytt och med pool och 5 sorters bastuar (?). Hur nice som helst. Vi var där i fyra timmar! 
Först började vi i poolen med lite hantlar, dom var av typ frigolit och vägde ingenting i luften men i vattnet blev det asjobbigt. Sen simmade vi 500 meter.

Sen gick vi upp och körde en timme på bandet, jag klarade att springa 3 km utan att sakta ner en ända gång, rätt nöjd. Det var aslätt att springa för man hade en egen tv så jag kollade på 2 ½ men och Simpsons.

Alltså det tog ju inte en timme att springa 3 km men efter det så gick jag. Powerwalk.

Sen körde vi bara några korta övningar på maskinerna och lite sit ups sen drog vi tillbaka till poolen och bubblade och bastade. Så himla sjukt skönt. Men vi hade bara ätit frukost, rostade mackor, runt 11.30 så vi var rätt döda där på slutet.

Men nu skulle jag kunna sova i 24 timmar tror jag. Ska nog kolla på nån film och sen slumra.
Vi håller på att ladda ner Due date så jag hoppas den blir klar snart. Speeden på internetet här är inte vidare pålitlig.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Lät ju som en semester ;)

2011-02-01 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0