- Fredag

Såg att jag hade fått en kommentar av pappa! Det var roligt. Visste inte att han läste här.

Nu är det äntligen fredag och jag kan belöna mig själv med en timmes sömn så här på eftermiddagen. Det är ju min favoritsyssla och när det är skola kan jag inte göra det för då somnar jag inte på kvällen.

I natt vaknade jag 7 gånger för jag tror minsann att jag hade feber så jag sov jättedåligt. Men imorse mådde jag bättre så jag drog iväg till skolan och hade lite cad, men jag är ju en naturbegåvning på sånt så jag satt mest på facebook.

Ja, sen är det inte så mycket mer som har hänt. Vet inte vad vi ska göra ikväll men jag hoppas på filmkväll så man blir frisk nångång.



Planritning i cad

Kommentarer
Postat av: Ingela

Krya på dig massor av bli frisk kramar

2011-02-25 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0