- Försovit sig

Haha, nu har jag nåt att skriva.

Jag håller på att kolla facebook och lite sånt där medan Mattias sover men så är det lite fel på min skärm så när jag viker ner den så klickar det till och det gjorde det nu vilket ledde till att Mattias vaknade. 

Så satte han sig upp svinsnabbt och kollade på mig och började leta efter mobilen. Så frågade jag vad det var och att klockan var mitt i natten. Då blev han lugnare och sa att han trodde att han hade försovit sig. Då sa jag att han bara hade sovit i en halvtimme då sa han: men jag kommer vara jättetrött på jobbet ju, jag har bara sovit en halvtimme.
Haha gullunge. Jag berättade att han kan sova 6 timmar till så nu ligger han och snarkar på kudden igen.


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha men L0L

2011-02-08 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0