- Bondi idag

Idag var jag och Mattias på Bondi hela dagen och det var hur nice som helst. Vädret var perfekt och vattnet var perfekt. Det roligaste som finns är att åka med i vågorna. Men idag kunde jag inte riktigt göra det för min bikini åkte ner till fotknölarna varje gång. Måste nog köpa en som inte är så sjukt uttöjd.

Imorgon är det Mattias första dag på jobbet också. Men det är bara utbildning. 
Jag undrar bara vad jag ska göra under tiden.

Tänkte bara visa brännan. Men det såg jädrigt rött ut på bilden, så rött är det inte i verkligheten.



Kan fasen inte fatta att jag är så där vit egentligen. Man blir ju bländad.

Kommentarer
Postat av: ingela

Men jag har missat att mattias fått jobb,vad blev det för jobb och super grattis mattias:-)

2011-02-02 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0