- Black Swan

Ja filmen var helt sjuk men samtidigt väldigt bra. Det är liksom en drama/thriller eller nåt så jag hoppade till sju-åtta gånger. Älskar sånt.
Vi köpte också popcorn och dricka, såklart, och drickan var på typ en liter så mitt i filmen var jag tvungen att gå och kissa när det var som mest spännande. Det var helt tomt på toan men på dörren satt en affisch med motivet av en tjej som var i typ verklig storlek så jag blev asrädd och höll på att skita ner mig när jag öppnade dörren. 

Nåt jag älskar med bio här i Australien är att raderna är på rätt stora nivåskillnader så Lasse 2 meter kan lätt sitta framför en utan att skymma hela duken.
Och så har dom hållare till drickan på armstöden. Fattar inte varför man inte har så i Östersund. Sjukt jobbigt att ha det på golvet ju.

Nu är det dags att sova. Både jag och Mattias ska upp 7 imorgon. Hans första riktiga dag på nya jobbet!



Mattias har hittat spel på min mobil, så nu pysslar han med det för jämnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0