- Alla hjärtans dag

Nu har vi precis kommit hem. Det har varit en jädrans dag idag. Mestadels mycket bra! 

Rob Schneider var helt fantastisk. Jag skrattade så att jag grinade ett par gånger. Han drog ett par imitationer från några av hans filmer så drev han lite med Adam Sandler och sånt. Ett skämt var så sjukt kul att jag fick träningsvärk i magen men jag kan inte återberätta det eftersom att det inte alls blir lika roligt då liksom. Men det var coolt att se han påriktigt. Jag tog ett par dåliga bilder i början innan vakterna gick runt och slog ner alla som hade kamera. Kanske inte slog ner. Men viftade med en ficklampa i fejset på dom. Jädrans irritersamt för oss runt omkring vill jag påpeka.





Sen var vi sjukt hungriga så vi gick på en kinarestaurang och åt mat, tills Mattias hittade nån typ av insekt i maten och bråkade med kocken och slängde lite mat så vi drog därifrån snabbt som attan och åkte till Max Brenner för efterrätt.



Nu är det dags att sova för jag har skola imorgon.

Väldigt bra alla hjärtans dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0