- 18 augusti 2011

Usch vilken dag. Det känns som att jag har varit på dåligt humör hela den här veckan. Jag känner mig stressad över allt möjligt, skolan, pengar, semestern och hemresan. Speciellt skolan just nu.

Jag gillar inte
  • att man inte ska kunna röra på datorn en millimeter utan att den stänger av sig

  • att vi har office design och major project samtidigt när alla andra haft det på olika terminer eftersom att båda är största projekten under hela kursen

  • att vi måste skriva ut presentationen på A2 papper, det betyder att vi måste gå till en kopieringsaffär och skriva ut där för skrivarna på skolan skriver inte ut större än A3. Detta kostar 30 dollar styck och vi måste ha 3 stycken, det blir 90 dollar = 600 kronor. Orka slänga ut dom pengarna på nåt som jag inte ens kommer kunna ta med mig hem sen.

  • att vår utställning (där man visar upp alla sina bästa arbeten, portfolion och kan vara med i design tävlingar och sånt) kommer vara i november, två månader efter vi gått ut och halva klassen åkt hem till sina egna länder.

Jag gillar
  • att jag blev asless när jag kom på att gratisbussen som jag alltid åker med hem efter skolan slutar gå halv 4 och jag har lektion till halv 5 idag. Desto gladare blev jag när jag kom på att det är torsdag och det är enda dagen i veckan den går till 9 på kvällen. YES.

Orka släpa dator, mappar och skrivblock 3 km hem när man kan åka buss gratis. Räcker med att jag måste göra det på morgonen till skolan eftersom att bussen börjar gå 9.30 och jag börjar skolan 8.30.

Gud vad trist att ni får läsa om min bitterhet vareviga dag, hoppas att det vänder. Kanske efter helgen när jag vilat ut och kanske får en bättre start på nästa vecka.



Detta är vad jag pysslar på med just nu. Bygger upp mitt resort hotel. Ska börja lägga in materialen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0