- Major project idag

Hallå. Idag har internet fungerat hela dagen och datorn har inte stängt av sig en enda gång. Älskar såna lyxdagar. 
Idag har vi major project på schemat så vi har jobbat med Eco resort hotel. Jag har suttit i typ 3 timmar och byggt skärmar i CAD. Hittade en hemsida som hade två som jag jag ska använda i receptionen, sovrummen och baren. Men då måste man ju bygga skiten i CAD också och det var ett himla piller kan jag lova. Men nu är det i alla fall klart. 


Bild på skärmen


Min som jag byggt i CAD. Den som ska stå bakom baren. Baren ska så klart inte se ut så där, den är inte färdig än. Men visst blev skärmen helt okej? Gissa om det tog länge att göra dom där pinnarna.


Skärm nummer två som ska vara i receptionen och sovrummen.


Min byggd i CAD. Samma sak här, receptionen är så klart inte färdig och skärmen ska vara i ett annat material den med. Men rätt likt tyckte jag det blev.

Förresten så hämtade jag inte klänningarna igår för posten stängde klockan 2, men jag ska springa dit direkt efter skolan. Sen ska jag ut och sola, 24 grader och inga moln idag! Ljuva vinterdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här ser det ut som det kan vara slut på dom riktiga soldagarna och att hösten är i antågande :)

2011-08-04 @ 07:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0