- Håller fortfarande på med rendering

Jag sitter och kollar på Sex and the City och håller fortfarande på med rendering. Jag kan inte bestämma mig om jag är helt nöjd än, har lite svårt för att bestämma hur jag ska presentera det liksom. Ville ju göra för hand först eller lite skissig look så där men jag kände inte att det blev så lyckat. 

Äsch, får väl fortfarande testa mig fram.



Vad tror ni om det här då? Skulle ni vilja sitta där och arbeta? Det är till ett reklamföretag så det skulle vara lite annorlunda, om ni fattar. Inget vanligt tråk-kontor.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag tar jobbet,dock ser jag inga papperskorgar så kanske måste börja när förkylningen släppt ;)

2011-08-26 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0