- Gick hem istället

Jag stannade inte på skolan idag. Alltså det är ju inte en riktig lektion och inte obligatoriskt att gå så jag gick hem istället. Mest för att Mattias började jobba 5 och hade handlat mat så jag ville inte missa när han lagade kyckling och ris, haha. Men jag har i alla fall jobbat på och fått mycket gjort. Har bestämt att jag ska jobba klart med Office designen den här veckan och sedan fokusera alla dagar hela dagarna på major project nästa vecka.

Nu kollar jag på Big bang theory och snart börjar mitt favoritprogram, The Renovators. Sen ska jag sovaaa, är sjukt trött som vanligt.

Här kommer de enda två bilderna jag tog i tisdags. Jag, Mattias och Andy. Haha, jisses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0