- Census

Tjejerna i klassen som varit på skolan nu under production week skulle ut och äta middag ikväll men vi skulle på sushi restaurang och det är verkligen inte min grej så jag bestämde mig för att hoppa det. Hade tänkt hänga med ändå men det kändes bara töntigt att sitta där och inte äta.

Istället skulle jag och Mattias skicka in Census papper. Det är något obligatoriskt som australiensiska regeringen skickar ut varje år som man måste svara på, så dom vet hur många som bor i Australien och vad dom pysslar med och så där. Vi bestämde oss för att göra det på internet så Mattias svarade på massa frågor i ungefär en halvtimme och sedan skulle jag svara på mina, hann svara på typ 5 stycken sen stängde datorn av sig. Så kunde man inte logga in igen fören efter 30 minuter och sen var det bara att börja om. Snacka om less man blir på den här datorn.

Nu ska vi kolla på Hulken som går på tvn. Passar ju oss bra som laddar inför The Avengers. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0