- Ansiktsmask och O'boy

Jag sitter med ansiktsmask och ett glas oboy (har hittat nesquick pulver som smakar precis som oboy, lycka) och researchar lite inspiration till festprogram medan The dark knight precis börjat på tvn. Mys. Minns när den filmen kom ut, såg den 2 gånger på bio. Känns ganska stört att Heath Ledger är död, han är sjukt bra i den här filmen.

Försökte ta en bild när jag såg glad ut men lyckades inte riktigt. Man är ju ganska begränsad gällande utbud av ansiktsuttryck när man har en stelnad ansiktsmask i fejjan. Så här många försök tog det innan jag gav upp.

Ser ni förresten mitt hår? Har sparat ut till min riktiga hårfärg. Första gången sedan jag var typ...13? Har inte färgat sedan innan nyår. Det syns mest när jag har uppsatt för då kommer ju underhåret fram. Har en bulle på huvudet som är lite ljusare/gulare. Snyggt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0