- Andy har kommit tillbaka till Sydney

Ikväll blir det en liten utgång. Eller utgång kan man inte kalla det men vi ska till Three Monkeys klockan 11 och träffa Andy, en tysk som var en av de första jag lärde känna när jag flyttade hit. Han har varit ute och rest i flera månader, minns inte när han åkte men det var innan Gwen och hon åkte i april så han har varit ute och rest i minst 6 månader. Ska bli jätte roligt att träffa han och höra om var han varit och allt han gjort. Han åker hem på söndag och idag var enda kvällen Mattias var ledig så det fick bli idag, men jag ska gå hem tidigt eftersom det är skola imorgon.

Försökte hitta en bild på han men jag hade tydligen ingen. Ni får nöja er med denna istället, haha, snyggast i stan.


Flätade håret för jag ville ha lockigt när jag vaknade och bar ett par "pluggbrillor" jag fick av Linnea strax innan jag skulle åka.. haha.

Jag och Mattias spelar Wii, jag vann på både tennis och bowling, Mattias är lite dålig förlorare. I vanliga fall vinner han alltid på tennis och jag på bowling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0