- 9 augusti 2011

Idag ställde jag klockan på 9 men vaknade av mig själv halv. Så jag tittade lite på tv medan jag åt frukost sen gick jag på skolan. Pysslade på lite med modellen men skolans internet fungerade inte ens på skolans datorer idag så jag kunde inte skriva ut materialen och klistra på så jag gjorde det jag kunde sen gick jag hem igen. Ska fixa allt till USB idag så jag kan skriva ut det imorgon istället. Ska till skolan då också och göra klart hela modellen.

Så råkade jag skära mig själv i fingret, sånt får man väl ta när man sitter och skrapar kartong hela dagarna men när det ser ut så här är det illa



Nääääärå. Så där farligt var det faktiskt inte. Såg snarare ut så här



Förresten, jag varnar er, googla inte "köttsår".

Nu ska jag göra lite lunch och sedan plugga som tusan. Har en del att göra den här veckan nämligen. Sen ska jag handla så jag kan laga chili con carne till middag, är supersugen på det.

Kommentarer
Postat av: Ingela

saknar dig :)

2011-08-09 @ 13:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0