- 8 augusti 2011

Filmen igår var faktiskt bra, gillar såna där filmer jag. Nu längtar jag till The Avengers kommer.

Idag är det sviiinkallt så jag ligger under täcket nu och värmer mig. Snart ska vi ner och handla middag. Var på skolan idag och byggde en modell av min reception. Vi har production week den här veckan så egentligen behöver man inte gå på skolan men det är lika bra för jag får mer gjort där än hemma eftersom allt material är på skolan. Det sköna är dock att man kan vara där hur som helst mellan halv 9 och 5. Idag gick jag dit till halv 9 men imorgon blir det nog 10 eller nåt sånt. 

Imorgon börjar Mattias jobba igen, han har varit ledig i 5 dagar nu. Rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0