- 5 augusti 2011

Nu har jag kämpat med internet i en timme, äntligen fungerar det så jag ska passa på att uppdatera. Sitter på skolan och har major project idag också, det är rätt roligt men det ska bli så himla skönt med helg. Det är jättefint väder idag också, det har varit 25 grader i tre dagar. 

Första dagen, i onsdags, slutade Mattias tidigt så vi satte oss i parken och åt lunch. Igår var han ledig så vi satte oss i parken igen efter jag kommit hem och testat klänningen (superfin) och då somnade vi tills solen gick ner bakom höghusen, då blev det lite kyligt så jag vaknade. Efter det gick vi och handlade, lagade köttfärsås med spagetti och kollade på Bad teacher, rätt rolig film faktiskt. Älskar Cameron Diaz.

Idag ska vi nog lägga oss i parken igen, man måste ju passa på. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer ikväll men vi ska i alla fall ut och äta tror jag. Det finns typ tusen ställen i närheten av vår lägenhet som har billig stek så det blir nog nåt sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0