- 3 augusti 2011

Idag blev jag klar med CAD uppgiften, den där man skulle göra klassrummet ni vet. Gud vad skönt att få det överstökat kan jag lova. Tänkte försöka ladda upp några bilder senare om ni vill se. 

När jag kom hem hade jag ett brev från posten där det stod att jag hade ett paket att hämta ut. Tror jag vet vad det är, våra tärnklänningar till Ingelas bröllop! Jag är sjukt nyfiken så jag ska springa iväg så fort jag kan och hämta det. Dock vet jag inte var det ligger för det står bara "Darlinghurst", ingen adress eller nånting. Tänkte gå till den närmsta och höra exakt vart jag ska.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu är jag oxå så nyfiken :)

2011-08-03 @ 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0