- 29 augusti 2011

Usch, jag mår inge bra. Natten till söndag sov jag jättedåligt, vaknade av och till av magvärk och så drömde jag om skolarbetet så jag blev jättestressad och fick ännu sämre att sova.
När jag vaknade på söndagen så hade jag fortfarande ont i ryggen och magen, ni vet väl vad det handlar om nu (mensvärk), och det var så extremt att jag var tvungen att ligga i fosterställning i perioder. 
Jag gjorde i alla fall en del skolarbete och senare på kvällen kändes det mycket bättre.

Nu imorse vaknade jag som vanligt halv 8 och skulle gå på skolan men när jag ställde mig och gjorde mackor fick jag så där jävla ont igen så jag trodde att jag skulle svimma. Var tvungen att sätta mig på en stol men det hjälpte inte utan jag började må illa och trodde jag skulle spy. Gick in på toa och satt där på golvet i typ 20 minuter tills jag var säker på att jag inte skulle spy och sedan la jag mig i fosterställning på sängen igen. Efter ett tag somnade jag tack och lov och vaknade nu 2 timmar senare.

Jag låg och seriöst grät för det gjorde så ont och var tre sekunder från att ringa Mattias och be han komma hem från jobbet eller följa med mig till akuten. Töntigt kanske men jag har aldrig någonsin haft så här förut så jag blev lite rädd. Brukar inte ha mensvärk överhuvudtaget.

Nu måste jag göra skolarbete igen, gud vad det ska bli skönt när jag är klar. Hoppas bara att det inte kommer en period av smärta igen, men det verkar bli värre när jag rör på mig så jag ska försöka ta det lugnt.



Lite glädje i allt det onda behövs, då kan man titta på den här bilden. Haha, visade ju en nästan lika förut. Sjukt osnygg tjej.


Kommentarer
Postat av: feffelinaa

det kanske e så att du är gravid..?

2011-09-01 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0