- 26 augusti 2011

Idag var en rätt så skön dag faktiskt. Satt på skolan helt själv i klassrummet och gjorde lite office design men mest major project, var ju meningen att göra det nästa vecka men lite variation är alltid skönt. Alla andra satt nere i datorsalen och jobbade men jag måste jobba på datorn för jag har alla mappar, projekt, material och allt annat jag behöver i en himla oreda så jag lyckas aldrig få över allt på skolans datorer. Lärarn sa att det var kaos i datorsalen ändå så det var väl bra att jag inte satt där så jag fick lugn och ro. Akiko joinade de sista timmarna också.

Sen när jag kom hem så somnade jag i en och en halv timme, ovanligt, sen lagade jag korv och makaroner innan Mattias gick på jobbet. Han jobbar natt ikväll. Efter det blev det skype med Ingela och nu skulle jag göra lite mer rendering. Har fått till alla lampor någorlunda bra men nu är det naturliga solljuset som ska ställas in och tar ett jädra tag. Tur man kan kolla på tv medan man väntar.



Vet inte om man ser vad det står, men det står i alla fall "Lightworks Rendering Engine. Phase 5 of 48. About 195 minutes." Haha, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0