- 23 augusti 2011

UUUjejuj vad jag är trött. Idag när jag kom hem från skolan kollade jag och Mattias på ett avsnitt True Blood och sedan skulle han ha datorn i en sekund för att skicka ett sms från skype och jag vilade ögonen lite medan jag väntade på att få läsa bloggar, sen vaknade jag en timme senare. Helt sjukt.

Just nu känner jag mig inte ett dugg stressad inför presentationen, även fast det bara är två veckor kvar. Vet att ångesten och stressen kommer komma tillbaka nästa vecka men just nu pillar jag bara på med att färglägga perspektiv och det är snarare avkoppling. Det blir den jädra dokumentationen som blir ett helvete.


Random bild som jag hittade i en av mammas bildmappar. Från när Alva fyllde ett tror jag.

Kommentarer
Postat av: ingela

Nu är hon snart vuxen, snuttan fyller ju 2 :)

2011-08-23 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0