- 22 augusti 2011

Glömde nästan bort att uppdatera er om dagen. Det gick bra på skolan idag, vi hade samma sura vikarie som förra veckan men jag visade mitt perspektiv och då tyckte hon helt plötsligt att allt var jättebra så det var ju tur, även fast jag inte ändrade nånting som hon tyckte förra gången. Säger ju att jag vet hur det ska va, dom litar ju inte på mig. Hehe. 

När jag kom hem så åt jag lunch med Mattias och lite sånt innan han drog på jobbet. Sen skype med Ingela och nu har jag suttit och gjort klart de första perspektivet samt börjat på nummer två, vi måste ha minst tre till presentationen. Jag måste springa ner och köpa toapapper nu. 


Icke färglagt prespektiv av mitt meeting room.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Madde du är så otroligt duktig, modig och vi älskar dig :)

2011-08-22 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0