- 2 augusti 2011

Idag är det faktiskt fint väder, lite molnigt med 22 grader. Tänkte gå ut en sväng men drog igång och dammsugade istället. Jag har ju berättat förr hur sjukt utymlig vår dammsugare är så vi undviker gärna att dammsuga så gott vi kan. Sist var det Mattias som körde och han fick sånt raseriutbrott över att den inte sög nånting att han svor på att aldrig dammsuga igen, han ville köpa sop istället. Lite drygt när man har matta i hela lägenheten dock. 

Ja men så tänkte jag att det har varit på tiden för en dammsugning den senaste veckan så det var lika bra att få det gjort. Men jag har ju inte direkt bättre tålamod så när den bara spottade ut all skit blev jag tokig och rev upp munstycket. Där i hittade jag en halv toarulle och tre pälsjackor. Inte så konstigt att det snarare blev skitigare än renare när man drog runt på den där skiten.

Nu är det rent dock! Och nästa gång kan Mattias dammsuga, hehe.

Fick äntligen upp bilderna från i lördags

Fika i Hyde park



Kommentarer
Postat av: Ingela

Städning...skönt när det är över ;)

2011-08-02 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0