- 19 augusti 2011

Hejsan! 
Idag är det äntligen fredag och det har varit en bra dag idag faktiskt. Vi har fått en veckas förlägning på presentationen av Major project så det känns jätteskönt.

Vi måste ha samples, alltså riktiga bitar av materialen vi ska använda i designen, som vi ska ha till presentationen så man kan se hur det ser ut på rikigt och hur det känns och så där. Så mailade jag massa företag men typ ingen har svarat så igår mailade jag ett företag som skickat till mig förut. Frågade om 6 stycken olika material, tillexempel marmor och limestone (vet inte vad det är på svenska) och så frågade jag vad det skulle kosta på samma gång. Hon svarade snabbt som tusan och sen sa hon att hon skulle åka förbi med samplesen till min lägenhet redan samma dag. Fick lite dåligt samvete när jag såg paketet när jag kom hem igår, hon tror ju att jag ska köpa typ 250 kvadratmeter sten nu liksom. Hon vet ju inte att jag är en student som bara gör det pålåtsas typ. Så gjorde hon sig besväret att åka förbi med allt samma dag.

Jaja, nu har jag ju det avklarat i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0