- 17 augusti 2011

Har inte mycket att ta upp idag, var helt död när jag kom hem och låste upp dörren till Mattias som hade gått till tvättstugan utan dörrnyckel. Lade mig på sängen direkt och sov i en timme. 

Nu på skolan har vi gjort klart allt vi behöver i både drafting och CAD så båda dom dagarna får vi jobba med office design och major project, sen har vi dessutom fått en extra lektion på torsdagseftermiddagar om vi vill med CAD läraren så det ska jag på imorgon. Det betyder att vi har office design och major project alla dagar i veckan de sista veckorna och inget annat att behöva tänka på. Känns riktigt bra faktiskt. Tänk att det snart är över. Känns dock som det var en evighet sedan jag åkte hit, det har gått ett år i september.


Detail drafting, från igår

Kommentarer
Postat av: Lilian

Du/ni har gjort och gör det jätte bra:-) Kram Lilian. Pappa och barnen hälsar

2011-08-17 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0