- 16 augusti 2011

Idag ska jag och Mattias på K-Mart och handla nya jobbarskor till han. Där kostar dom 100 spänn eller under så det är vår favoritaffär.

Nyss skulle Mattias klä på sig så vi kunde gå ner på stan, så sprang han runt halvnaken och sjöng nån egengjord låt och dansade framför spegeln, sen hörde jag ett
hårresande "aaaaaj" så hade han klivit på en liten glasbit så han skar sig i foten. Han fick sitta och badda med ett papper för det rann på rätt bra men det blev bara ett halv centimeters hack i fotsulan ungefär men som vanligt ska killar alltid överdriva när dom gjort illa sig eller är sjuka så han satt och tyckte synd om sig själv medans han tog på ett plåster. Jag sa åt han och skärpa till sig så han skulle gå och klä på sig igen men innan ställde han sig på vågen och sa "jaha, nu med plåster väger jag över 80 kilo".

Haha, ibland hittar man bättre underhållning än tv alltså.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Stackars Mattias ;)

2011-08-16 @ 07:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0