- 1 september 2011

Jag sitter på skolan helt själv ja. Har ingen aning om var alla är för nere i datorsalen sitter bara Vanina. Men vår klass har ju sämst närvaro i CATCs historia typ så jag är inte förvånad. 

Det är faktiskt mysigt att sitta här och jobba och lyssna på musik i min ensamhet. Önskar bara att internet var lite bättre så det inte stängde av sig var femte minut så jag kunde lyssna på spotify istället för media player där jag endast har typ 50 låtar som jag laddade ner sommaren -98 ungefär. Aningen less på dom nu.

Idag är det första september! SJUKT vad snabbt tiden går ibland.


Balmoral beach

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja,snart sitter du här hemma och tittar ut på den gråa hösten, här händer inget, du kommer känna som om du aldrig åkt..passa på att njuta lite innan du kommer hem till landet lagom ;)

2011-09-01 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0