- Grattis älskade Linnea på födelsedagen

Idag är det den 11 april och det betyder att min bästaste bäste vän Linnea fyller 20 år! Nu är hon stor minsann. Tråkigt att jag inte kan vara med henne på en sån speciell dag men vi kommer att fira massor när jag kommer hem istället. 

Tänkte lägga upp lite trevliga minnen här. Önskar att jag kunde lägga upp alla fina bilder jag har men några får duga.


Jag och Linnea hjälpte mamma att lägga i grus i hundgården i Åsen, sjukt jobbigt


Sista april för typ 3 år sen


Nyårsafton i Edsåsdalen 2007 tror jag det var. Första gången vi träffade Alex.


Från 2006, vi hade en liten fotosession, haha, har typ 150 bilder från den dagen


Dans på Gräftågränd


Hela gänget åkte till Edsåsdalen och bodde i Linneas stuga. Tror det var året innan som vi åkte dit första gången och bodde i ladan. Hur mysigt som helst, saknar det och Edsåsdalen som fan.


Jag och Mårten åkte tillbaka typ veckan efter. Helt sjukt vad jag älskar när vi är i Edsåsdalen alltså. Det är nog det roligaste vi gjort.


Linneas överraskningsfest på hennes 18års dag, exakt två år sen nu då.


Partybåten! Vi åkte thomé eller hur det stavas och hade sjukt roligt.


Nån gång då vi var ute och åkte skoter och grillade med gänget


Jag, Linnea och Lisa åkte till Turkiet. Här har jag också tusen bilder men en får duga.


Gänget kom till Odensala en dag och så gick vi till PC och klättrade på taket.


Jag och Linnea hängde med Simon, Joel, Markus, Johan och Jan och spelade basket men vi tog mest kort på Simon som vi skulle göra en kalender med. Men det blev aldrig av.


Hahah, från Carros 18års fest i Lillsjöhögen


Love


Ansiktsmask hemma hos Linnea i Lit


Bio, Tou Story 3 tror jag att det var


På kebab city nån kväll, hahaha.


Bio igen, nu tror jag att det var Resident Evil


Avlsutar med en bild på när Linnea håller ett tal på min avskedsfest. Otroligt vackert ögonblick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0