- Torsdag idag va

Helt ärligt, jag börjar känna mig som fraset nu. Alla som har gått på treälven vet vad jag menar. Alla som bor i Odensala borde också veta. Alla som bor i Östersund borde förresten veta. 
Jag är så torr i ansiktet så det är sjukt. På läpparna (det blir inte bättre), under ögonen och under ögonbrynen. Fattar inte vad som händer. Tror att det kan bero på att det börjar bli vinter här. Det är ju jukt fuktigt i luften här på sommaren men nu har det släppt, kanske är det. Livet suger. 

Förövrigt är det inte mycket på gång. Jag är svintrött varje gång jag kommer hem från skolan. Speciellt idag för vi stannade och skulle fixa presentationen av köksdesignen till måndag men det gick inge bra för mig så jag måste fortsätta imorgon ändå. 

Nu ska vi snart kolla på One tree hill eller Glee eller Cougar town, sen ska jag sova.



Trött och torr tjej.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snart kommer du hem och får sommar en vecka :)

2011-04-28 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0