- Tisdag 19 april 2011

Jag har precis vaknat och klockan är snart 12, det var ju inte så bra. Men jäklar vad jag har drömt. Jag har drömt att jag varit hemma och träffade Manuel, Micke, Mårten, Erik, Niklas och Lisa.

Lisa var ute och åkte skidor med Rebecka som bara puttade ner hon i snön, då sa Lisa "Madde hade i alla fall aldrig musik på när hon puttade mig" sen kom jag och drog upp Lisa sen åkte vi och hade fest. Men alla gick tidigt och jag försökte övertala Linda Runsell att lämna leverpastejen så jag kunde ta med den till Australien. Rätt seg fest alltså.

Efter det kom mamma med godis och jag sprang runt med Manuel och letade Aurora vin för det skulle jag också ta med tillbaka hit men jag hittade inget. Sen var det mer om Kathy Griffin och att Lisa jobbade med att servera pizza och lite sånt.

Den var helt sjuk. Det var allt jag saknade mosat i en konstig smörja.



Nyvaken, plumsig och kärring frilla. Så har jag smetat lypsyl grejen. Haha. Fan vad fin bild.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha ser ut som du har silikon läppar ;)

2011-04-19 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0