- Skalar potatis

Jag vilade i typ en och en halv timme, det var sjukt skönt. Sen gjorde jag klart läxan som ska in imorgon och sedan förberedda jag middagen. Och skypade lite med Ingela. 

Nu väntar jag mest på att Mattias ska hem. Ringde nyss och hörde vart han var men då hade dom stannat för att köpa öl. Tydligen hade gruppledarna lovat att köpa en låda om dom nådde ett visst mål. Hujeda mig vilket lockbete. Jag sitter här och skalar potatis och Mattias får gratis öl. Livet är bra orättvist ibland. Haha.

Sitter och läser lite building regulations medan jag väntar. Vi har värsta söta läraren som heter Simon som springer runt och skriver ut hela böcker till oss typ. Egentligen får han inte göra det så han gör det i smyg och kommer nån annan lärare in så måste vi gömma allt. Men det är helt sjukt mycket papper. Kan typ inte ens lyfta dom utan lyftkran. Tar ju evigheter att skriva ut allt det till en hel klass. Rolig han.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! :) Vad tycker du om dagens våriga outfit?:)Hoppas du får en bra dag :)

2011-04-07 @ 15:34:08
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0