- Ritat hela dagen, orkar inge mer nu

Fick lite tips av pappa och Lilian hur man håller insekterna borta så nu ska jag ta och fixa det. Idag har det gått bra dock, som tur är. Inte sett nån. Men jag vågar typ inte göra nåt. Kastar i mackan i brödrosten sen springer jag därifrån och sätter mig på sängen. Där känner jag mig säker. Köket är en krigszon och badrummet är ett mellanläge. 

Jag tror kanske att jag överdriver det hela lite men jag hatar verkligen insekter. 

Idag har jag ritat hela dagen typ. Var tvungen att göra lite skisser till imorgon. Är färdig nu så jag ska kolla på Big Bang Theory. 



En skiss av Sydney Custom house. Inte så lätt att ta kort med inbyggd cam på ett stort A3-papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0