- Pippi Longstocking

Hej hej hej. Jag ska egentligen inte vara vaken den här tiden. Klockan är snart ett. Men jag och Mattias såg nyss Garden state med Zach Braff. Lite småbra men seg i vissa partier. 

Sen skulle jag kolla vad det var på tvn och tro min förvåning när jag såg detta



New adventures od Pippi Longstocking? Var ju tvungen att se på en gång. Det var otecknade Pippi fast med engelska skådespelare. Har inte sett nåt fulare i hela mitt liv. Förstod ju att det bara var trams när Pippi satt uppe i kiktornet på Hoppetossa och skrek att hon var rädd. Riktiga Pippi är ju aldrig rädd.

Sen skulle ni hört Pippis pappa, typ så här ba: FRIIIIDOLF, WE HAVE TO SAVE PEPPEEEEEE
Sen när hon ramlade i vattnet skrek han: GO TO VILAVILEKOULLA, I WILL FIND YOU

Ungefär så här var mitt uttryck när jag såg detta


En sak som var coolt var att allt i alla fall såg riktigt lika ut som i vanliga filmen. Kläderna, huset, skpdespelarna och så. Förutom Lillagubben, han var lite för brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0