- Mitt livs värsta ögonblick

Shit vad jag är trött! Jag skulle bara sova en halvtimme men det blev en och en halv. Lovar att jag skulle kunna somna nu och kliva upp imorgonbitti. 

Jag ska berätta något hemskt som hände mig idag.

Jag satt och väntade på bussen bredvid en gubbe i typ 70års åldern. Plötsligt började han vifta febrilt, jag tänkte att det var väl en insekt eller nåt sen var det inge mer med det. Men sen sa han att jag hade nåt på foten så kollade jag och då var det en stor jävla vandrande pinne! 

Jag blev svinrädd och började vifta jag med. Den var ungefär en decimeter lång och täckte hela min sko med sina äckliga ben. Så kastade jag av den men den började gå emot mig så jag skrek och sprang till andra sidan och efter kom gubben, minst lika rädd. 

Nu kan jag inte gå förbi pinnar på marken utan att tro att det är nåt. 
Har aldrig sett så där stora, till och med dom jag såg på Wild life world var mindre. Visste inte att dom levde fritt i stan. Nä usch. Det var det värsta jag varit med om.



Kommentarer
Postat av: ingela

Jag ska jobba imorgon då kan vi skypa!

2011-04-13 @ 19:52:52
Postat av: Johanna

men fyfan vad läskigt!!!

2011-04-14 @ 09:01:41
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0