- Maria Larssons eviga ögonblick

Jag och Mattias somnade i två timmar efter middagen sen skulle vi kolla på ett avsnitt Desperate Housewives men när vi hade väntat i hundra år på att det skulle bli klart så insåg vi att vi inte sett det tidigare avsnittet än så då var vi tvungen att ladda ner det först. 

Under tiden tänkte vi fördriva tiden med nån film eller så men det enda vi hade som vi inte redan hade sett var Maria Larssons eviga ögonblick så då såg vi den. Ingen hit kan jag säga. Den vann ju massa priser för typ 3 år sen och om jag minns rätt så skulle den vara värsta hemsk men jag tyckte mest den var tråkig. Efter 20 minuter undrade man vad fasen man satt och tittade på't för men vi såg hela ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0