- Måndag 18 april 2011

Tjena tjena. Idag hade jag lite skola och det var helt sjukt jobbigt att kliva upp imorse. Men det blev lättare när jag tänkte på att jag inte kommer att behöva gå tillbaka fören nästa vecka.

Sen så har jag problem med läpparna, har jag berättat det? Har haft det i typ två månader nu. Dom är fnasigare än en ryamatta. Jag har förlorat minst 11 lager och idag fick jag nog efter att ha förbrukat 1 och ett halvt lypsyl (vilket bara gjorde saken värre) så gick jag på apoteket på jakt efter något idomin-liknande eller helosan-liknande men jag blev rekommenderad nån annan typ av lypsyl så jag ska testa den nu några dagar och hoppas verkligen på att det blir bättre.


Skulle visa mina torra läppar men det syntes inte så bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0