- Lördag

Jag har inte varit så duktig på att skriva här. Ska skärpa till mig.

Igår var jag och Mattias på fest hos en kille som heter Kevin som spelade i samma hockeylag som Mattias när dom var yngre. Vi fick reda på att han bodde här för några dagar sedan bara och imorgon drar han vidare. Typiskt liksom när man har varit här i flera månader utan att veta om varandra. Men i alla fall hade han en typ av avskedsfest igår då. Så det första han säger när vi hälsar är "har inte du gått på Ås?". Det visade sig alltså att han gick i min syrras klass i Ås skola. Coolt att han kände igen mig. Och vilket jädra sammanträffande. 

Idag är en seg dag. Tråkigt väder och inget att göra. Mattias ska snart dra iväg och jobba så jag ska passa på att kolla lite Gossip girl och sånt.



Haha. Hittade ingen bild så det fick bli den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0