- Kathy Griffin

Jag tänkte rekommendera ett roligt program som jag har börjat följa. Det heter Kathy Griffin: My life on the D-list och är en reality serie med Kathy Griffin. Jag hade aldrig hört talas om henne förut men hon är en komiker som driver med alla kändisar typ så dom flesta hatar henne men hon är svinrolig. Hon har vunnit två Emmys och blivit nominerad till en Grammys eller om det var tvärtom med den serien. Starkt rekommenderad om man har samma humor som jag. 



Började ladda ner första säsongen (finns typ 6) för att jag skulle ha nåt att titta på när Mattias var på jobbet men självklart tyckte han också det var bra så nu har jag fortfarande inget att se på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0