- Igår

Ja, gårkvällen blev inte som vi tänkt. Vi bestämde oss för att dra ut istället så vi började med att spela lite spel på Galaxy World sen gick vi och dansade hela kvällen. Sjukt roligt var det och Mattias var värsta kungen, haha, alla tyckte att han var bäst i världen på att dansa. Riktigt roligt hade vi.

Och idag är jag värsta lycklig för alla serier har börjat igen så nu har vi One tree hill, Glee, Gossip Girl, Hellcats, Desperate och Vampires. Längtar som fan tills True blood börjar. Ja, jag är lite av besatt av tv-serier.



Mattias hade röda byxor igår. Cooling.



Jag hade inte röda byxor.





Haha, tråkig bild. Men den enda jag tog. Satt och väntade på Mattias som var på toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0