- Härligt, härligt men farligt, farligt

Imorgon är det CAD och det är superslappt och sen är det production week. Så sjukt skönt! Veckan efter det är det påsk och då är jag ledig fredag lördag söndag måndag och tisdag. Också skönt. Och idag är det exakt tre veckor kvar tills jag fyller 20. Fem veckor och tre dagar tills jag är hemma i Östersund. Det går bra nu kompis.

Förutom en sak. Min dator håller på att braka ihop :( Skärmen svajar och är helt uppbruten i nedre vänstra hörnet. Sladdar sticker ut och jag är sjukt rädd att den ska gå sönder så nu vågar jag inte ens stänga den eller nåt. Den var ju trasig förut också men då skruvade vi ihop den, nu har dock gängan där man skruvar i skruven gått sönder så nu är det kört. 

Vad gör man utan dator? För det första kan jag inte göra nåt skoljobb längre och för det andra kommer jag inte kunna kolla mailen, skypa eller nånting. Värsta mardrömmen.


Här ligger jag och är ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0