- Galaxy world

Igår var det hur roligt som helst. Först gick vi och köpte pizza på Dominos, det var cheap tuesday så vi fick två pizzor, vitlöksbröd och sås för 100 kronor. Det snackar jag billigt.
Sedan gick vi upp på taket och åt där med världens finaste utsikt och sedan gick vi in till oss och spelade Wii. 

Efter det drog Nico på en avskedsfest och jag och Mattias gick till Galaxy world. Det var nog det roligaste jag gjort på länge. Och så vann Mattias en nalle till mig som jag döpte till Cam för den ser exakt ut som när Cam i Modern family klär ut sig till clownen.












Det här spelet var jag asduktig på, vann först mot Mattias sen mot datorn och sen var jag jättenära att vinna mot datorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0