- Fixat i lägenheten

Nu kommer lite bilder på lägenheten, ni kanske inte är så intresserad av att vi har köpt en toaborste och sånt där men det är det ända som pågår här just nu.


Innan vi städat och packat upp. Jag bygger en hylla.


Vårat mögliga duschdraperi inne på toaletten


Ny hylla och lite ny förvaring. Och stearinljus! Mysfaktor.


Vårat nya duschdraperi och en liten hylla till tandborstarna.


Ordning och reda.


Bestickställ och bestick från barnavdelningen. Haha. Jag har alltid velat ha sådana där bestick. Linnea har sånna hemma hos sig och det är mina favoriter.


Myspys


Mattias med flaggan.

Ja men det var väl typ allt, tyckte vi gjorde det rätt bra ändå så nu ska vi nog trivas fint här. Vi har kontrakt på 6 månader men vi får förlänga efter det om vi vill. Jag hoppas att allt kommer bli bra här och att vi kommer att trivas för jag orkar inte med en till flytt. Nu har vi ju dessutom massa fler saker som i så fall måste fraktas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0