- Fin dag idag

Idag är det en sjukt bra dag! Skitfint väder och fredag.

När jag gick hem idag så kände jag att jag uppskattade Sydney lite mer än i vanliga fall. Min skola ligger ju vid Sydney harbour så när jag går hem går jag precis vid harbour bridge och opera huset.

Idag var det livat i hamnen, aborginerna satt som vanligt och spelade didgerido i kroppsmålning och stringkallingar, en indian spelade i sin pipa, en gammal blind gubbe spelade ukulele, en gubbe utklädd till Charlie Chaplin stod helt stilla och låtsades vara en staty, några ungdomar hoppade dubbelhopprep (ascoolt) och en kille cyklade enhjuling och jonglerade med motorsåg. Önskar att jag hade haft med mig kameran idag.

Men ni får nöja er med den här bilden



Kommentarer
Postat av: Ingela

Men den bilden duger för oss ;), Här snöar det så jag ser inte änns storsjön från mitt jobbfönster.

2011-04-08 @ 07:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0