- Dryga grabbar på Mattias jobb vill jag lova

Jag blir tokig på Mattias jobb. Han slutar typ klockan 18 och sedan åker dom runt i en buss och hämtar upp alla som jobbar sen skjutsar dom allihop till Central station. Men grejen är den att han kommer inte hem fören typ 20 för dom ska alltid stanna på vägen och köpa öl eller hamburgare eller nåt. 

Frågade Mattias när han slutade om han skulle komma hem tidigare idag, ja sa han men han visste inte riktigt när.

Sen skrev han att dom hade stannat vid McDonalds och nu skrev han "drick lite vin, jag är inne på min tredje öl och Olli vill träffa oss på en bar på Liverpool street". Men herregud. Haha. Klockan är 19.56 och jag är svinhungrig och astrött. Kom hem klockan 12.30 och käkade lunch då liksom.

GE MIG MAAAT.

Som tur är så ska han köpa med sig Hungry Jacks så vi får väl äta och se hur det blir sen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

men herregud...Mattias kvinnan svälter ju ;)

2011-04-08 @ 14:29:26
Postat av: Ingela

Maila din nuvarande adress så du kan få post :)

2011-04-08 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0