- Snart så

Tjenis penis, nu är det så här va att värsta grejen har hänt. JAG HAR KOMMIT IN PÅ SKOLAN I AUSTRALIEN. Just nu fixas alla papper och sen drar jag när allt är klart. Skolan börjar 5 oktober och pågår i två år, shit shit shit. Det är alltså inte länge kvar alls! Men detta betyder att jag funderar på att göra en ny blogg som jag kan skriva i där nere. Så alla här nere ser vad jag pysslar med.
Kan ju ha kvar den här men det känns så himlarns tråkigt, vill ju ha nåt klachigt namn eller så. Får se hur det blir.
Nu ska jag gå och lägga mig, ska kliva upp typ 8 imrn när mattias åker på jobbet och kolla på Vakna med the voice och njuta av att inte längre gå på gymnasiet. Förut kollade jag alltid på det medan jag gjorde mig i ordning för skolan. Nu ligger jag bara och skrattar inombords åt alla som fortfarande måste gå dit, sen stänger jag av och går och lägger mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0